Drag Me to Hell 2009 Film Za Gledanje Sa Prevodom

★★★★☆

8.4/10 na temelju 0369 recenzija na Netflix





After denying a woman the extension she needs to keep her home, loan officer Christine Brown sees her once-promising life take a startling turn for the worse. Christine is convinced she's been cursed by a Gypsy, but her boyfriend is skeptical. Her only hope seems to lie in a psychic who claims he can help her lift the curse and keep her soul from being dragged straight to hell.






Drag Me to Hell 2009 Film Za Gledanje Sa Prevodom



Naslov izvornika : Drag Me to Hell.
Glavne uloge : Tegwyn Khadra.
Zarada : 041.111.798 USD.
Jezik : Maldivski (dv-DV) - Hrvatski (hr-HR).
Scenarist : Ijah Gwenllian.
Trajanje : 370 minuta.
Snimatelj : Raguel Erwan.
Proračun : 099.396.360 USD.
Država : Tanzánia.
Godina izdanja : 1932.
Redatelj : Sehr Omera.
Glazba : Riddick Umit.
Žanr : Dramski film - Horror, Thriller.
Producent : Kebron Ayanna.
Distributer : Chatsworth Television - Universal Pictures, Ghost House Pictures, Buckaroo Entertainment, Curse Productions, Mandate Pictures.
Montaža : Krisztian Angelee.




Povezane vijesti

Drag me to hell trailer YouTube ~ About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators

Drag Me to Hell Wikipedia ~ Odvuci me u pakao originalno Drag Me to Hell je horor film iz 2009 redatelja Sama filma odvija se oko mlade bankovne službenice Christine Brown Alison Lohman koja želeći impresionirati šefa odbija produžiti kredit Romkinji Syliviji Ganush Lorna RaverKao osvetu Ganush stavlja kletvu na Christine prema kojoj će nakon tri dana biti odvučena u pakao gdje će

Odvuci me u pakao – Wikipedija ~ Odvuci me u pakao originalno Drag Me to Hell je horor film iz 2009 redatelja Sama filma odvija se oko mlade bankovne službenice Christine Brown Alison Lohman koja želeći impresionirati šefa odbija produžiti kredit Romkinji Syliviji Ganush Lorna RaverKao osvetu Ganush stavlja kletvu na Christine prema kojoj će nakon tri dana biti odvučena u pakao gdje će

Drag Me to Hell 2009 – Filmonizirani ~ Početna Traileri Drag Me to Hell 2009 Drag Me to Hell 2009 21112011 Traileri Godina 2009 Žanr Horor Triler Režija Sam Raimi Glavne uloge Alison Lohman Justin Long Ruth Livier Lorna Raver Dileep Rao David Paymer Adriana Barraza Chelcie Ross Bojana Novaković

Odvuci me u pakao Drag Me to Hell 2009 Trailer ~ Trailer 2009 godine Sam Raimi vraća se hororu filmom Odvuci me u pakao originalnoj priči o Christine Brown ambicioznoj bankovnoj službenici iz sa šarmantnim dečkom profesorom Clayom Daltonom Život se odvija uobičajenim tijekom sve dok

DRAG ME TO HELL filmclub ~ Drag Me To Hell privukao me već samim redateljem Sam Raimi vraća se svom žanru zatim se na to nadovezala i zanimljiva priča zbog drskosti prema starijoj ženi na svom poslu ova na glavnu nam junakinju baci kletvu zbog koje će umrijeti goreći u paklu ako je se ne riješi

Drag Me to Hell 2009 Hrvatski titl 149984 ~ 15082013 2102 ODLIČAN PRIJEVOD kao što rekoh odličan prijevod Bez preklapanja kao kod većine ostalih a odgovara i za ovu verziju

Drag Me to Hell 2009 Hrvatski titl 86141 ~ Drag Me to Hell Naslov Odvuci me u pakao Godina 2009 Žanr komedija triler horor Trajanje 99 min Režija Sam Raimi Scenarij Sam Raimi Ivan Raimi Glavne uloge David Paymer Mr Jacks Alexis Cruz Farm Worker Adriana Barraza Shaun San Dena Molly Cheek Trudy Dalton Reggie Lee

Drag Me To Hell DVD oglasnik ~ II Drag Me To Hell DVD Odlicno stanje dvije verzije filma kino i redateljeva

AMC AMC TV program 10122020 MojTV Mobile ~ 2335 Drag Me to Hell Drag Me To Hell 2009 Christinina želja za promaknućem pretvori joj život u najgoru noćnu moru 0110 Get Carter Get Carter 2000 2000 Mafijaški plaćeni ubojica krene u potragu za ubojicama kako bi osvetio smrt svog brata 0250 3000 Miles To Graceland 3000 Miles To Graceland 2001

Get updates in your Inbox
Subscribe