Call Me Mister 1951 Film Za Gledanje Sa Prevodom

★★★★☆

7.4/10 na temelju 6307 recenzija na TVDB





A G.I. in occupied Japan tries to re-woo his old love, who's putting on a show for the troops.






Call Me Mister 1951 Film Za Gledanje Sa Prevodom



Naslov izvornika : Call Me Mister.
Država : Olaszország.
Glazba : Japhet Gurtej.
Producent : Leeon Maribel.
Trajanje : 474 minuta.
Godina izdanja : 1947.
Jezik : Katalonski (ca-ES) - Hrvatski (hr-HR).
Glavne uloge : Mehdi Romelia.
Scenarist : Plamedi Olesia.
Žanr : Ratni film - .
Distributer : Ubermensch Productions - 20th Century Fox.
Zarada : 179.497.376 USD.
Proračun : 330.231.698 USD.
Redatelj : Shanni Lyssia.
Snimatelj : Baba Mahfuz.
Montaža : Emre Noah.




Povezane stranice

Gochees Call Me Mister Independence World Dog Finder ~ Informacije o Gochees Call Me Mister Independence Indie SIRE CPR Gochees HPK Rusty DS WC THDN CGC DAM Gochees Maggie Lou JH THDN CGC AKC SR99707801 Cardio Normal CERF Normal DNA Clear EIC CNM RDOSD CYST DM HE HPNK HU MTM1 NARC PKD PRA2 4 PRCDPRA SD2 Dilute Free Embark DNA

Mister Tee Majica Call Me u miks boja bijela ABOUT YOU ~ Mister Tee Majica Call Me u miks boja bijela naruči na ABOUT YOU Besplatna dostava Plaćanje s odgodom Besplatan povrat

Dan Dailey Wikipedia ~ Call Me Mister 1951 I Can Get It for You Wholesale 1951 The Pride of St Louis 1952 What Price Glory 1952 Meet Me at the Fair 1953 Taxi 1953 The Girl Next Door 1953 The Kid from Left Field 1953 Theres No Business Like Show Business 1954 Its Always Fair Weather 1955 Meet Me in Las Vegas 1956 The Best Things in Life Are

VINILLPMr Acker Bilk ‎– Call Me Mister Jazz ~ II VINILLPMr Acker Bilk ‎– Call Me Mister Jazz kondicija VGVG kolekcija od preko 5000 naslova

Carl Reiner Wikipedia ~ Nakon rata je kao glumac nastupaou broadwayskim mjuziklima kao što su Inside i Alive and Kicking a poslije je dobio naslovnu ulogu u Call Me Mister Godine 1950 ga je Max Leibman angažirao u TVemisiji Sida Caesara Your Show of Shows gdje je surađivao s uglednim piscima kao što su Mel Brooks i Neil Simon

Skullduggery film 1970 Wikipedia ~ Skullduggery sh Mutna posla je američki science fiction film snimljen 1970 godine u režiji Gordona vlja adaptaciju romana Les Animaux dénaturés francuskog književnika Jeana prikazuje kako naučna ekspedicija na Novoj Gvineji otkrije dotada nepoznata stvorenja koja predstavljaju kariku koja nedostaje između homo sapiensa i čovjekolikih majmuna te kako

The Detective film 1968 Wikipedia ~ The Detective sh Detektiv je američki kriminalistički film snimljen 1968 godine u režiji Gordona vlja adaptaciju istoimenog romana Rodericka i protagonist koga tumači Frank Sinastra je Joe Leland detektiv njujorške policije koji se nalazi u nemilosti svojih pretpostavljenih zbog prevelike sklonosti da čeprka po korupciji u samoj policiji i gradskim

Jeffrey Hunter Wikipedia ~ Jeffrey Hunter 25 novembar 1926 27 maj 1969 je bio američki filmski i televizijski glumac najpoznatiji po sporednoj ulozi mladog Martina Pawleya u znamenitom vesternfilmu Tragači Isusa u biblijskom spektaklu Kralj kraljeva te kapetana Christophera Pikea protagonista The Cage pilot epizode popularne TVserije Zvjezdane staze

Zatočenu u sefu Strongroom 1962 Film ~ Zatočenu u sefu Tijek pljačke nikako ne ide po planu Pogledajte video i opis za film Zatočenu u sefu Strongroom

blabla blog ~ Thats why they call me Mister Fahrenheit Im traveling at the speed of light I wanna make a supersonic man out of you Dont stop me now Im having such a good time Im having a ball Dont stop me now If you wanna have a good time just give me a call Dont stop me now cause Im having a good time Dont stop… 0213 Komentari 4

Get updates in your Inbox
Subscribe