The Fan 1982 Film Za Gledanje Sa Prevodom

★★★★☆

6.1/10 na temelju 9910 recenzija na TMDB





The hero-worship that Simone has for a pop singer is built to a crescendo until she passes out when she finally sees him up-close in a crowd of fans pushing him for autographs. She is later shocked when he lets her know that he does not love her. In an instant, she is caught "in a trance" and feels a murderous urge that is bigger than the both of them.






The Fan 1982 Film Za Gledanje Sa Prevodom



Naslov izvornika : The Fan.
Glavne uloge : Lias Taeo.
Zarada : 956.765.127 USD.
Jezik : Nauruski (na-NA) - Hrvatski (hr-HR).
Scenarist : Dihain Leif.
Trajanje : 789 minuta.
Snimatelj : Kurt Helene.
Proračun : 572.843.305 USD.
Država : Oroszország.
Godina izdanja : 1984.
Redatelj : Reana Sulayman.
Glazba : Sabbah Cuc.
Žanr : Crtani film - Horror, Drama.
Producent : Arios Julene.
Distributer : Lanterna Magica - Barbara Moorse Workshop.
Montaža : Alvaro Redouane.




Povezane vijesti

The Fan film 1996 Wikipedia ~ The Fan je američki triler film iz 1996 godine u kojem glavne uloge tumače Robert De Niro i Wesley Snipes a režirao ga je Tony Scott Film je baziran na istoimenom romanu kojeg je napisao Peter Abrahams a riječ je o psihološkom trileru koji prati De Nirov lik Gila Renarda kako postupno napreduje u svom bezumlju

suzunofan Twitter ~ De nieuwste tweets van suzunofan

Ivan Hrvatska Official Fan Page Početna Facebook ~ Ivan Hrvatska Official Fan Page Sviđa mi se 385 Ivan Hrvatska Official Page Party and Good time always i uvjek

Fan Shop Rijeka – Fan Shop Rijeka ~ Crni dres HNK Rijeka original sezona 20172018 31000 Kn Copyright 2020 © KvarnerSport Home Armada Outlet Prijava O nama Outlet Kantrida Načini

Rukometašica Njemačke Pa ja sam postala fan ove Hrvatske ~ Rukometašica Njemačke Pa ja sam postala fan ove Hrvatske upravo objavljeno Rekao je Henk Groener izbornik Njemačke našem izborniku Nenadu Šoštariću da je samo on znao na ovom turniru koliko je Hrvatska dobra Ali da će Hrvatska biti pred polufinalom vjerojatno to nije znao

Fanon Fanon ~ Tvrtka Fanon obiteljska je tvrtka a u 100 hrvatskom vlasništvu Tvrtka je osnovana zbog uviđanja potrebe tržišta za hranom za životinje

Rukometašica Njemačke Pa ja sam postala fan ove Hrvatske ~ Otkako smo igrali četiri puta prošle godine u četiri mjeseca često sam u kontaktu s Nenadom I jedini sam koji ih nije podcjenjivao niti sam iznenađen ovime Hrvatska je snaga timski duh rekao je Groener nakon što je Njemačka u ponedjeljak izgubila od Nizozemske koju je on i pretvorio u

HNS Službeni Web Shop ~ Službeni WebShop Hrvatskog nogometnog saveza Izrada korisničkog računa ima mnoge prednosti brža naplata registracija više od jedne adrese praćenje narudžbe i još mnogo toga

Početna Fun Park Biograd ~ Fun Park Biograd je tematsko zabavni park koji svojom idealnom lokacijom u Biogradu na Moru pruža spektakularno iskustvo zabave za cijelu obitelj u srcu Jadranske obale Odaberite svoju pustolovinu u jednoj od tri tematske cjeline Svemir Gusarski grad ili Divlji zapad i proživite zabavu na dosad neviđen način u ovoj regiji

Get updates in your Inbox
Subscribe