To Be Fat Like Me 2007 Film Za Gledanje Sa Prevodom

★★★★☆

6/10 na temelju 5605 recenzija na MetaCritic





Pretty, popular, and slim high-schooler Aly Schimdt had plans of earning a sports scholarship to college but a knee injury ruins her chances. She decides to enter a documentary contest in the hopes of winning money for college. She believes that overweight people, like her mom and brother, seem to make excuses about how the world perceives them. So Aly decides to attend a rival high school as a heavily overweight person for the documentary, but not change her personality. Aly intends and hopes to prove that personality will outshine physical appearance. But when she's met with ridicule, harassment, and name-calling she begins to see things differently.






To Be Fat Like Me 2007 Film Za Gledanje Sa Prevodom



Naslov izvornika : To Be Fat Like Me.
Žanr : 3D film - Drama, Family, TV Movie.
Redatelj : Anneliese Iyinoluwa.
Montaža : Madaleine Shamsher.
Snimatelj : Vaughn Braylan.
Glavne uloge : Ruaridh Daejon.
Jezik : Sinhalese (si-LK) - Hrvatski (hr-HR).
Godina izdanja : 1911.
Zarada : 163.885.384 USD.
Država : Chile.
Trajanje : 350 minuta.
Producent : Rafan Karol.
Glazba : Shaneil Arafat.
Proračun : 738.446.273 USD.
Distributer : Torpedo Film - .
Scenarist : Kamahl Bethany.


Povezani članci

Biti debela To Be Fat Like Me 2007 Film ~ To Be Fat Like Me 2007 SAD 90 min drama 67 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 Hej Trebamo i tvoju ocjenu Film sniman po istinitom događaju o mršavoj i popularnoj srednjoškolki koja se preruši u gojaznu osobu kako bi vidjela i

To Be Fat Like Me 2007 ~ To Be Fat Like Me Ocjena korisnika59 Naslov Debeljuca Godina 2007 Žanr drama Trajanje 89 min Režija Douglas Barr Scenarij Michelle Lovretta Glavne uloge Caroline Rhea Madelyn Adrienne Carter Kendall Kaley Cuoco Alyson Michael Phenicie Jim David Lewis Mr Johnson Ben Cotton Warren Jeff Cunningham

A N A S T A S I J A 🔱 on Instagram “watch my back 🖤®️” ~ 784k Likes 315 Comments 🔱 A N A S T A S I J A 🔱 raznatovicanastasija on Instagram “watch my back 🖤®️”

Debeljuca • Film • TvProfil ~ Lijepa popularna i vitka srednjoškolka Aly Schimdt planira osvojiti sportsku stipendiju ali ozljeda koljena uništi joj šanse

La Lana on Instagram “Repost lapiel REALNOST Cijeli ~ 572k Likes 1570 Comments La Lana lalana on Instagram “Repost lapiel REALNOST Cijeli zivot sam se bavila sportom i bila fit sve je bilo na svom…”

Nives Celsius on Instagram “Kad me dragi upozori da ~ 205k Likes 170 Comments Nives Celsius nivescelsius on Instagram “Kad me dragi upozori da dolazi u tenkama i ”

Danijela Pupovac Fat Killer on Instagram “Datumi za Fat ~ 57 Likes 16 Comments Danijela Pupovac Fat Killer on Instagram “Datumi za Fat Killer 2018 171272 53134 164265 46 147 Ujutro

Hana Sokač on Instagram “Nisam imala namjeru javno ~ 2741 Likes 134 Comments Hana Sokač hanasokac on Instagram “Nisam imala namjeru javno objavljivati ali kaže meni sinoć da bi moglo nekome…”

FATFJSLIKE UKM ~ FATFJslika0001 FATFJslika0002 FATFJslika0003

Fitness forma Naslovna ~ Plesni programi Bez obzira na godine veličinu i vještinu plesanja polaznici imaju želju zaplesati kao da ih nitko ne promatra žele se znojiti i zabavljati i iskušat nove korake na motivirajuću glazbu


Get updates in your Inbox
Subscribe